Wat moet je weten over de Apple Store?
Apple is het bekende merk van de iPhone, de iPad, Apple Watch, Siri en Apple TV. Ondanks dat je veel producten en diensten online kan aanschaffen, vind je over de hele wereld Apple Store´s. Daar kan je de Apple producten uitproberen, en het is een handig service punt. In Nederland zijn er drie Apple Store´s:
➢ Apple Store Amsterdam – Leidseplein, 25
➢ Apple Store Haarlem – Grote Houtstraat, 99
➢ Apple Store Den Haag – De Passage, 39
De Apple Store is een speciaalzaak
In de Apple Store werken geen verkopers, maar specialisten. Stuk voor stuk zijn de werknemers goed opgeleid en weten ze alles van Apple. Ondanks dat je er Apple producten kan kopen, zijn de werknemers er niet op gericht om te verkopen. Zijn verdienen ook geen commissie zoals dat in andere winkels wel vaak het geval is. Het voordeel voor de consument is dat de werknemers in een Apple Store de tijd nemen voor jouw vragen. Zij zullen je geen producten opdringen.
De Apple Store is een service punt
De Apple Store ondersteunt de klanten met reparaties, hulp en algemene service. Garantie of geen garantie, de Genius Bar van de Apple Store is de plek waar klanten terecht kunnen voor hulp als ze vragen hebben over de werking van Apple producten. Of als er iets stuk is. De medewerkers kunnen niet altijd alles ter plaatse repareren, maar je krijgt wel altijd een gratis consult. Je kan zelfs online een afspraak reserveren om lang wachten te voorkomen.
Het kan ook zo zijn dat je online iets besteld hebt, maar dat het niet helemaal was wat je verwachtte. Of dat er iets mis mee is. In plaats van het terug te moeten sturen met de post, kan je ook gewoon even langs de Apple Store gaan. Dat is geen enkel probleem.